1. Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym na adres siedziby Współorganizatora – Fundacji Psychologicznej i powinny zawierać: imię i nazwisko zgłaszającego reklamację, adres do korespondencji, przedmiot reklamacji, wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
2. Reklamacje Uczestników Konferencji mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 14 dni od dnia zakończenia Konferencji.
3. Po upływie wyżej określonych terminów żadne reklamacje nie będą rozpatrywane.
4. Współorganizator – Fundacja Psychologiczna reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty jej złożenia i przekazuje swoje stanowisko podmiotowi składającemu reklamację w formie, w której reklamacja została złożona.
Reklamacje
Reklamacje
Płatności
Ważne linki
Informacje
Ważne linki
Fundacja Psychologiczna (płatności, rachunki)
Kontakt
Gdański Ośrodek Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży