1. Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym na adres siedziby Współorganizatora – Fundacji Psychologicznej i powinny zawierać: imię i nazwisko zgłaszającego reklamację, adres do korespondencji, przedmiot reklamacji, wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.

2. Reklamacje Uczestników Konferencji mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 14 dni od dnia zakończenia Konferencji.

3. Po upływie wyżej określonych terminów żadne reklamacje nie będą rozpatrywane.

4. Współorganizator – Fundacja Psychologiczna reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty jej złożenia i przekazuje swoje stanowisko podmiotowi składającemu reklamację w formie, w której reklamacja została złożona.

Reklamacje

Udział bezpłatny

Udział płatny

Zapisz się na Konferencję

Moja strona ze zdjęciem
Konferencja

Polityka prywatności

Reklamacje

Realizacja zamówień

Dane rejestrowe

Regulamin zakupu

Płatności

Ważne linki

Zaświadczenia

Rejestracja na Konferencję - udział bezpłatny

Rejestracja na Konferencję - udział płatny

Regulamin udziału w Konferencji

Prelegenci

Komitety

Program Konferencji

Informacje

Ważne linki

Fundacja Psychologiczna (płatności, rachunki)

Kontakt

Gdański Ośrodek Zdrowia Psychicznego

Projekt i wykonanie: Wytwórnia Marketingu